torsdag 30 juni 2011

Svettiga tider

Nu har Kakan flyttat till det där nya stället. Tycker det verkar bra även om jag stortrivdes med Stora Essingen. På första morgonpromenaden upptäckte vi den här fina stranden och massor av skog och promenadområden. Dessutom mötte vi väldigt många snygga voveflickor. Tror nog jag ska kunna anpassa mig till det här stället också.

En annan fördel med det här nya stället är att det har en stor sval balkong. Perfekt att ligga på och kyla ned sig i dessa stekande tider. Balkongen ska dock målas och inredas så vi får se hur mycket kylande golv som kommer att bli kvar till mig. Jag kommer dock att strida för min sak. Ska jag bo här ibland så får hon faktistk ta hänsyn.

Men allra bäst trivs jag ju ute i min skog vid mattes hus. Här har jag och mattarna just gått en roligt viltspår. Lite kämpigt i värmen men jag ställer gärna upp för det är ju sååååååå roligt.

Lite mindre päls kunde man ju önska sig dagar som dessa. Tvingade mattarna att borsta av min lite av underullen i alla fall. Men jag har mer att släppa vill jag lova. Fram med borstarna bara!

0 kommentarer: