tisdag 14 juni 2011

Flickvänner sökes!

Min matte har bestämt att jag nu finns tillgänglig för avel för lämpliga tikar. Det tycker jag låter spännande om jag ska få en riktig tjej eller kanske fler. Om ni vill veta mer om mig kan ni titta på min hemsida http://hem.passagen.se/colliegossen/ Där hittar ni stamtavla med bilder, alla mina utställningsresultat och mina kurser, hälsostatus, uppgifter om min mentalitet med varje moment i MH:t samt förklaring till varför matte lät mig avstå skott på beskrivningen samt även en film från flera av momenten på MH:t. Fler bilder finns också där men även här i bloggen förstås. Jag har bloggat ända sedan jag flyttade till min matte så här hittar ni hela mitt liv.
Utseendemässigt är jag fullcertad och godkänd på exteriörbeskrivningen. Mina öron är tippade alldeles av sig sjäva mattarna har aldrig någonsin gjort något åt dem. Ska försöka gräva fram kritiker från utställningarna och lägga ut någonstans.

0 kommentarer: