onsdag 22 april 2009

Små vita prickar

Matte har varit och köpt ny elektronik. Med i paketet var det en massa jätteroliga frigolitbitar som jag snabbt snodde åt mig och rusade ut med. Det kändes så skönt att köra in tänderna så det riktigt gnisslade. De var lite otympliga de där bitarna, man skulle ha behövt en större mun. Dessutom fick jag pyttiga små vita prickar som bara klistrade sig fast i munnen och på kragen min. Skumma grejer men roliga.

Gapar stoooooort.


Skam den som ger sig, hittar ett grepphandtag som passar munnen.

2 kommentarer:

Sol sa...

Hej

Du har blivit vacker min son och jag är stolt över dig och din blogg.
Att du går och blir en kändis genom ditt bloggande är helfestligt. Jag tror inte att vi har haft en kändis i våran släkt.
Kul....

kramis
mamma Sol

Jag - Lassie sa...

Tack tack mamma, jag brås ju på snygga dig!
Kändis och kändis vet jag väl inte men jag gillar att dela med mig av mitt liv och står gärna i rampljuset :-)
Nospussar!