söndag 31 oktober 2010

Poliser, Halloween och Godis

Har varit hos polisen jag, ganska tufft va? Hängde med matte när hon skulle skaffa ett nytt pass inför resan till Crufts. Tant Polis blev alldeles till sig när hon fick se mig. Hon hade haft en kille för några år sedan som hade sett ut precis som jag, hon trodde nästan att jag hörde till samma kull. Matte blev väldigt väl omhändertagen, kanske hjälpte jag till där lite att höja trevlighetsnivån en aning. Ska nog hänga med igen när vi ska hämta passet och sprida lite gläde bland poliserna.


Nu är det nåt som kallas Halloween och det betyder att man får äta massor av godis.


Mattarna hade fixat en specialpåse till mig med bara vovegodis i.


Det var inte helt lätt att få upp den däringa påsen. Gånger som denna är man extra glad att man har begåvats med en riktigt lång nos.

0 kommentarer: