torsdag 3 september 2009

Besök hos Herr Veterinär

Det hade blivit dags för mig att förnya mitt DHPPI-vaccin igen. Matte och jag begav oss i onsdags kväll till Herr Veterinär. Jag fick gå upp på vågen och väga mig, pendlar någonstans mellan 23 och 24 kilo. Aningen i underkant tycker alla eftersom benknotorna sticker ut. Men min andra PT Monica tipsade om att ge mig Klass igen. Så nu blandas mina pillidiller med Klass och jag äter lite bättre. Jag ska nog fetta på mig så småningom igen. Det har ju faktiskt varit löptikar på min gata och ganska varmt så jag har inte haft mycket till aptit. Dessutom hade jag det här i bakhuvudet att kinkar jag med maten så kommer matte att ge mig något godare till slut, hon är så rädd att jag ska falla ur för mycket. Och se, jag fick rätt, nu har jag min smaskiga Klass minsann. Sprutan fick jag i nacken som förra gången. Det kändes inte alls, kliade bara lite efteråt.

0 kommentarer: