tisdag 7 juli 2009

Vänstervarv i Sandviken

Nu har jag varit och vänstervarvat igen. Den här gången åkte mattarna och jag till Sandvikens BK och tävlade för domare Sonny Ström. Han var precis som alla andra domare, klämde och tafsade både här och där… Blev bortskämd på förra utställningen när jag fick rosa rosett, Ck, så jag blev lite besviken att den var lila, HP, den här gången.


Allra snyggast i Sandviken var tjejen Drams of Woodland Love Story som blev BIR och näst snyggast var killen Steadwyn Brazilian Blue som blev BIM men antagligen blev gladast för att han fick sitt sista Cert och därmed också sitt Championat.


På hemvägen fick jag syn på en stor alldeles rosa hundaffär som jag krävde att vi stannade vid för jag behövde en dos rosa såhär på utställningsdagen. När vi ändå hade stannat gick vi in på en stor galleria och gjorde lite lördagsshopping. Det var många som uppmärksammade snygga mig där inne.


När vi kom till Uppsala var vi trötta och behövde en sockerkick. Mattarna köpte en kartong med tre glassar, precis lagom till oss tre. Mattarna åt av chokladen sen fick jag min glass.

0 kommentarer: