måndag 3 november 2008

Lösviktsgodis

Var inne i Uppsala för att matte skulle besöka torget. Hann som vanligt inte kolla närmare på kyrkan och sevärdheterna men hängde ett tag utanför Gustavianum som ni ser på bilden. Aningen suddig byggnad eftersom jag lekte lite med bilden och satte skärpefokus på mig själv, det är ju i alla fall jag som är det intressanta med den bilden.


Som vanligt när jag visar mig bland folk så flockas de runt mig och förklarar hur underbar jag är. Jag tycker fortfarande att det är rätt trevligt att få uppskattning, och en gosstund är ju aldrig fel. Här ser ni mig med en av försäljarna, hon var riktigt trevlig, hade hund själv, sådant känner man på sig.


Det fanns mycket som såg gott ut där på torget, men det var ändå inget som föll mig riktigt i smaken. Därför tjatade jag till mig en tur förbi Lantmännen.


Först hittade jag bara stora stängda säckar och började känna mig aningen desperat och magen började knorra för fullt.


Efer lite rotande i diverse lådor hittade jag några små godsaker.


Föredrog lösviktsgodiset framför de här stora otympliga benen.

0 kommentarer: