tisdag 15 mars 2011

På hotell med massa flickor

Mattarna drog som jag nämnde iväg till Crufts och hyrde in mig på Stavby hundhotell under tiden. Det är Monica Johansson som har Mironiks kennel som driver hotellet.


När jag kom till hotellet möttes jag av två charmiga flickor som var där i dagisdelen. Det bådade gott tyckte jag.


I hotelldelen fanns det redan några gäster. Mitt emot min box bodde den här tjejen och vi kunde spana på varandra hela nätterna. Dessutom hade jag en liten pudelflicka vägg i vägg, vi kunde inte se varandra men vi kunde viska genom väggen.


Här är den stora boxen som jag fick bo i. Fick ha med mig egen säng och egna leksaker så det kändes tryggt och bra.


Det var superkul på hotellet för jag fick vara i rastgård med härliga tjejer och gå på promenad tillsammans med andra hundar. Men allra bäst är ändå att få vara hemma med min älskade fotboll. Såhär glad blev jag när jag kom hem och fick spela med min boll!

0 kommentarer: