lördag 14 augusti 2010

Ett rosa för ett rosa

Det krånglade till sig med mitt nya rosa tält, för när vi hade hämtat det och skulle sätta upp det märkte vi att det kändes väldigt stort. Visade sig att det var ett 3x3 meter stort tält. Vi som bara hade beställt ett 2x2 meter. Fick räkning på 2x2 meter så det var egentligen en bra affär. Men vi ville verkligen ha det lilla tältet så vi åkte till deras huvudkontor i Täby och fick byta. De sa att de inte skulle ha några stora tält kvar egentligen, men nu har de alltså ett.
Så här stort blev det stora tältet när vi satte upp det. Alldeles för stort för mig.


Som kompensation för att vi hade åkt så långt för att byta tältet bjöds vi på denna säck med 7,5 kg hundmat, ska bli smaskigt.

3 kommentarer:

Pascal Rocque sa...

Hej!
Jag är jätte sugen på ett likadant rosa tält som du har!
Hur får jag tag i ett??
Kan du maila mig på är du jätte snäll! :)
pascalrocque@hotmail.com

Anonym sa...

Hej :)
Va fint tält, vill med ha ett i rosa! :)
Vart hittar man det? och hur mycket kostar det ? :)
Du kan maila mig svaret på
anni_e.storm@hotmail.com

Kakan sa...

Hej,

Rekommenderar att ni hör av er till Eukanuba. De skickar hem tälten eller så kan man köpa på deras kontor.

Linjalvägen 3
187 66 TÄBY
info@severa.se
08-630 73 00