tisdag 16 juni 2009

Gör mig till en vinnare!

Jag är med och tävlar med en snygg och söt bild på mig som valp i en valpbildstävling som Agria ordnar. Har hittills lyckats hålla mig i 10-i-topp av över fyrahundra hundar. Ska jag kamma hem en bra placering så behöver jag er hjälp kompisar! För ni vill väl att någon ni känner ska vinna, för ni vill väl att en collie ska vinna, för ni vill väl att JAG ska vinna?!?

Man kan rösta var 24:e timme och när man gör det ger man mig såklart 5 poäng! Håll ut och rösta varje dag ända fram till den 6 juli, orkar ni inte riktigt varje dag så förstår jag. Men alla bäcker små vet ni, gå nu in och knappa in er första röst på mig.

Rösta här på snygga, söta, underbara, fantastiska mig!


1 kommentarer:

ESSingarna sa...

Hmmmm..... att vi är hundar är självklart men vi är nu oroliga för vad du är.