måndag 6 oktober 2008

Bekräftad snyggast

Har varit på utställning för första gången. Tog första chansen jag kunde att visa upp mig i vänstervarvet, jag hade hunnit fylla 4 månader och 5 dagar! Det gick såklart alldeles utmärkt. Plockade först hem etta med HP och sedan gick jag vidare och blev BIR (bäst i rasen). När det blev dags för BIG-finalen så blev jag inte placerad, det tog jag inte så hårt för jag var faktiskt yngst av alla hundar som deltog i grupp 1, och då var ju BIG-hundarna dubbelt så gamla som jag flera av dem.

Här fick jag sitta instängd och vänta på min tur, helst hade jag velat leka med alla andra intressanta fyrbenta.


Mattarna blev förtjusta i rosetterna men det bästa tycker jag var godispåsarna som jag vann. Ska bli smarrigt att snaska i sig dem.

2 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till fina placeringar och fina priser! :-)

Kram
Anna och Pepsi

Anonym sa...

Grattis säger mamma sol