torsdag 13 januari 2011

Parkerad

Spenderade lördagen med att åka runt till lite olika affärer. Stannade ett tag vid IKEA för att stärka oss med deras goda och billiga korvar. Här provar jag deras P-plats för hundar. Det var helt okej att sitta där tycker jag men mattarna sa att jag absolut inte fick sitta där ensam för det kanske kunde komma någon oärlig typ och ta mig. Istället kilade jag med in i entréhallen som jag brukar och så satt vi där och smaskade på våra korvar alltmedan jag fick beundrande kommentarer från de förbipasserande massorna.


En annan favoritaffär är Granngården. De hade flyttat till nya fina lokaler och där hade de fixat någon typ av godisautomater som jag gick och kikade och luktade på. Jag kände mig så mätt efter korvlunchen att jag inte frestades att köpa nåt ätbart här. Det blev istället ett retrieverkoppel som verkade vara smidigt att använda som inköptes.

0 kommentarer: